Nem forog veszélyben Sasha Banks vasárnapi szereplése

Az elmúlt hetekhez hasonlóan hétfőn is csak limitált munkára kalibrálták a négyszeres RAW Women’s Championt. 

Bayley a legutóbbi meccset is egymaga teljesítette, ám ezúttal volt egy lényeges különbség. A látottak ellenére úgy hírlik, innentől csak a sztori része Banks sérülése, ugyanis hétfőn megkapta az eddig hiányzó engedélyt a szereplésre.

Ezért is bumpolhatott a barikádra.

Sasha tehát ott lehet a Chamberben, amelynek ő és Bayley momentán torony magas favoritjai.

A mérkőzést megnyerő páros WWE Women’s Tag Team Championként távozhat majd.

Vélemény?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s